Alle 6 deelnemers aan de 9e Masterclass Zorgmarketing presenteerden een goed en praktisch marketingplan voor hun organisatie. Inspirerende ideeën en goede discussies. De Masterclass scoorde een 8,8. Rene Westbroek (hoofd Marketing en Communicatie Maxima Medisch Centrum): ‘Goede balans theorie en praktijk, veel informele interactie en een marketingplan als concreet eindproduct waar je mee verder kunt. Aanrader!‘. Monique Uijen (Forensische Zorgspecialisten): ‘Erg praktisch en doelgericht! Prettige sfeer en fijn om vanuit een wetenschappelijke basis met marketing bezig te zijn.’ .

Boven vlnr Michiel van der Velde (Isala), Monique Uijen (Forensische Zorgspecialisten), Rene Westbroek (Maxima Medisch Centrum), Karel Jan Alsem (Alsem Strategie).  Onder vlnr: Kees Verheijke (MediQuest), Monique Spreitzer (Cordaan), Hettie Vogel (Maxima Medisch Centrum), Esther Hermans (RIBW Nijmegen Rivierenland)

Boven vlnr Michiel van der Velde (Isala), Monique Uijen (Forensische Zorgspecialisten), Rene Westbroek (Maxima Medisch Centrum), Karel Jan Alsem (Alsem Strategie).
Onder vlnr: Kees Verheijke (MediQuest), Monique Spreitzer (Cordaan), Hettie Vogel (Maxima Medisch Centrum), Esther Hermans (RIBW Arnhem Nijmegen)