Hans Feenstra, Martini: ‘Digitale zorgontwikkelingen vragen marketingstrategische keuzes’

“Digitale ontwikkelingen in de zorg bepalen in belangrijke mate het toekomstig zorglandschap. Zorgorganisaties, in cure en care, moeten daarop tijdig inspelen, waarbij marketingstrategische keuzes essentieel zijn. “. Aldus bestuurder Hans Feenstra op de 5e Alumnidag Zorgmarketing. Bijna 20 Alumni en 7 huidige cursisten woonden deze middag bij. Alumnus Jan Hoogeveen, Solis groep, benadrukte in zijn presentatie dat een sterke focus in visie van groot belang is om in alle hectische zorgontwikkelingen te overleven. En ook dat in communicatie ‘beleidstaal’ vervangen moet worden door taal van klanten, met vragen als ‘in welke klantbehoefte voorzien wij?’, in plaats van ‘wat bieden we allemaal aan?’. Twee inspirerende lezingen waarover tijdens het diner in de Sparrenhorst nog goed over kon worden nagepraat.

Bestuurder Hans Feenstra (Martini Ziekenhuis), bij zijn presentatie voor de Alumni Zorgmarketing

Bestuurder Hans Feenstra (Martini Ziekenhuis), bij zijn presentatie voor de Alumni Zorgmarketing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alumnus Jan Hoogeveen, manager New business en verkoop van de Solis groep

Alumnus Jan Hoogeveen, manager New business en verkoop van de Solis groep