Deelnemers Mastercourse unaniem zeer tevreden

De drie deelnemers aan de 12e Mastercourse Zorgmarketing waren zonder uitzondering lovend over wat ze eraan hadden. Op de slotdag in december presenteerde ze hun bijgestelde strategische marketingplannen. Met het laatste commentaar van Alsem en Verheijke en de andere deelnemers hadden ze alle een concreet document om bij de eigen organisatie mee aan de slag te gaan.

Casandra van Laerhoven (SEIN): ‘Heel positief, goed georganiseerd en fijne locatie. Inspirerend en de theorie is direct in de praktijk toepasbaar.’

Ellen van Heek (Aveleijn): ‘Heel goed. Het is een prettige, gestructureerde, praktische cursus met heldere opdrachten. Goed te doen ook naast een (voltijd) baan.’

Susan Goudsbloem (HKN Huisartsen): “Dankzij de cursus heb ik een goed strategisch marketingplan kunnen maken met een duidelijke focus. Dit komt met name door de goede tips en argumenten van de docenten en medecursisten. Een uitstekende basis om mee verder te gaan!”