Boek Zorgmarketing

Zorg met liefde en lef, 2e herziene druk

Zorg met liefde en lef geeft stapsgewijs weer hoe zorgorganisaties aan marketing kunnen doen. Na het succes van de eerste druk, is najaar 2016 de tweede, herziene druk verschenen. Recente ontwikkelingen in de zorg zijn verwerkt, zoals de nieuwe uitdagingen die het scheiden van wonen en zorg met zich meebrengt. Ook zijn nieuwe ontwikkelingen in marketing geïntegreerd, zoals online, big data en nieuwe merkmodellen. Alle hoofdstukken eindigen met een nieuwe praktijkcase uit de zorg en er worden ook tips gegeven door de ‘eerste generatie’ zorgmarketeers.  Het boek bevat nu ruim 300 pagina’s.

Bekijk hier het eerste deel van het boek

 

Bestellen?
Het boek kost  € 37,50 (gratis verzending). Als u een kortingscode heeft, kunt u die via iDeal invullen.

Bestel en betaal met iDEAL

 

Uw boek wordt na ontvangst betaling en z.s.m. toegestuurd via PostNL.

 

 

Boek Zorgmarketing

cover2edrukzmll